Spune-mi te rog,  

Posted by: Diana

când ştim atât de bine că lumea-i plină de oameni şi oamenii-s plini până peste de pretexte şi ,,aaa păi să vezi că eu nu fac pentru că...'';
când ştim că mereu o să găsim motive să nu facem ceva sau să nu îndrăznim să luptăm pentru ceea ce-i bun pentru viaţa noastră;
când ştim că o viaţă în comoditate nu-i o viaţă cu adevărat, ci doar o tentativă destul de proastă şi nefolositoare;
când ni se arată atât de clar ce-am putea să avem, doar de-am avea în noi fărâma aia de curaj şi de ambiţie să ne mobilizăm;
când majoritatea oamenilor ştiu ce ar trebui să facă, dar prea puţini chiar fac ceva;
când m-ai sfătuit să nu aleg prost, ci bine şi cât se poate de atent;
când ştim toate astea
spune-mi te rog,
când ai de gând să începi chiar să faci ceva cu şi pentru viaţa ta?

This entry was posted on marți, noiembrie 29, 2011 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu