,,Şi tot ce-ţi doreşti''  

Posted by: Diana

    ,,La mulţi ani şi cum se zice? Să ai parte de tot ce vrei!’’

     Şi Te-am rugat în secunda următoare, în tăcere, să mă fereşti de asta. Nu vreau să am parte de tot ce îmi doresc, ci de tot ce ştii Tu că trebuie să am.
     Cu lacrimi în ochi, Îţi mulţumesc pentru că până acum m-ai păzit şi nu ai cedat insistenţelor mele. Numai Tu ştii de câte ori mi-am dorit şi am cerut lucruri care mi-ar fi adus nenorocirea şi nefericirea.
     Îţi mulţumesc pentru că până acum nu m-ai lăsat în voia minţii mele şi pentru că, într-un fel sau altul, mi-ai păzit inima. Iartă-mă pentru clipele în care am uitat că întâi de toate, e datoria mea să o păzesc şi să am grijă de ea.
     Iartă-mi nesăbuinţa şi adeseori prostia, iartă-mă pentru că am fost un copil sâcâitor şi necugetat.
    Astăzi, de aici de jos de unde sunt, Îţi spun că Te iubesc şi că tot ce am, e numai datorită Ţie.
    Fie că o să fie ani mulţi sau ani puţini, în sărăcie sau belşug, cu sănătate sau boală, în vale adâncă sau sus pe culme, oricum ar fi anii ce urmează, Te rog să fii cu mine ca până acum. Cu Tine vreau să fiu, până la capăt.
    Te iubesc Tatăl meu scump!

This entry was posted on joi, decembrie 08, 2011 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

4 comentarii

Superba rugaciunea ta!!!

Daca imi permiti, as posta si eu inca una(putin din alt context)-- daca consideri ca nu este buna, poti sa o scoti.

"Doamne Isuse Hristoase, Dumnezeul nostru care-ai plans pentru Lazar, si lacrimi de-ntristare, de milostivire ai varsat pentru dansul, primeste si lacrimile mele, cu patimile Tale vindeca patimile mele, cu ranile Tale, tamaduieste ranile mele, cu sangele Tau curateste sangele meu, si amesteca in trupul meu mireasma trupului Tau cel de viata facator.

Fierea cu care vrajmasii Te-au adapat sa indulceasca amaraciunea cu care potrivnicul m-a adapat. Trupul Tau intins pe cruce sa-ntinda catre Tine mintea mea cea trasa jos de demoni.

Capul Tau pe care l-ai aplecat pe cruce sa nalte capul meu cel palmuit de potrivnici. Preas
fintele Tale maini pironite de cei faradelege pe cruce sa ma traga spre Tine din prapastia pierzarii precum a fagaduit preasfanta gura Ta.

Fata Ta cea batjocorita cu palmuiri si scuipari, sa umple de stralucire fata mea cea intinata in faradelegi. Duhul Tau pe care l-ai incredintat Tatalui cand erai pe cruce sa ma povatuiasca spre Tine prin Harul Tau "

Cum sa o scot? Iti multumesc pentru ea!

Foarte bun. Cea ce am rasfoit pe saitul tau despre Blogger: fragmente din viaţă - Trimiteti un comentariu m-a ajutat sa inteleg mai bine anumite lucruri. Va felicit pentru conceperea fragmente-din-viata.blogspot.ro, care e un site care merita cunoscuta.

Anonim, daca postarile mele au ajutat si numai un pic, inseamna ca mi-am atins scopul! Multumesc pentru aprecieri, te astept sa citesti in continuare!

Trimiteți un comentariu