proiectăm visuri  

Posted by: Diana in

pe lângă toate celelalte pe care mi le dau seama în dimineţi senine sau ploioase, în dimineaţa asta mi-am dat seama că sunt proiectant. era de altfel  destul de simplu şi uşor de dedus, doar că nu ştiam ce denumire să-i dau. dar când visul e proiectul de viitor al realităţii, cum altfel să se  numească  acela care visează tot felul, decât proiectant.visător sau proiectant de visuri?
[proiectăm visuri pentru o realitate ca-n...vise? oferim şi flori]
[esti naivă, o să-mi spui şi o să mă mustri cu o privire gravă. nu-i nimic, întodeauna pot să răspund privirii tale grave şi serioase cu un zâmbet.]

This entry was posted on duminică, iulie 25, 2010 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

7 comentarii

Doar visele proiectate si lucrate si iubite se indeplinesc!

La cat mai multe vise tapetate in realitate!

Zambete si bucurii!

...cu un zâmbet neserios? :)

DoarEu, ai mare dreptate. ca sa fie realitate, visul trebuie lucrat si da, iubit.
la cat mai multe asemenea visuri si realitati sa avem cu totii!
>:D<

zorro, primul gand a fost sa spun ca am stabilit intr-un post precedent faptul ca devin din ce in ce mai neserioasa :D dar zambetul e uneori si serios, depinde cum cere situatia :)

Si când ai stabilit, erai serioasă? :))

Acum serios :), bucuria de a visa si întelepciunea de a adapta visul oa realitate ne tin mereu vii în demersurile noastre. :)

asta nu se va stii :)) e secretul meu :))
dar da, serios, nici nu as putea fi mai de acord cu ceea ce ai spus.

proiectant,caci rar sunt acele vise care care vin fara ca tu sa fi lucrat la ele.
esti in vis sau in afara lui,esti in afara lui cand il implinesti in realitate?

Trimiteți un comentariu