[ne]linişte  

Posted by: Diana in ,

Ieri ai vrut să văd că pot fi şi fata cu stele în păr. Ieri ai vrut să mă mângâi altfel decât prin adieri de vânt, aşa că mi-ai aşezat stele în păr. De asta ieri m-am simţit din nou copil şi am zâmbit ca unul.
Astăzi în schimb a fost o clipă în care am crezut că ai luat o pauză de la a mă mângâia. Dar înţeleg că poţi face asta şi când totul e nemişcat şi nu se aude nimic. În mijlocul amorţelii, ai ales să mă mângâi prin tăcere.
Te rog acum, îmbrăţişează-mi sufletul tare.

This entry was posted on luni, decembrie 14, 2009 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

1 comentarii

chiar nu mai am nici un cuvant... Domnul sa te binecuvanteze si sa.ti rasplateasca acest dar atat de... gingas!

Trimiteți un comentariu