Leapsa :)  

Posted by: Diana in

Asta e de la Dianna

Sunt...romantica, romantica, romantica; bine si visatoare [si cum ar mai zice cineva, o mica santajista :))]
Mi-as dori sa am ambitia sa lupt macar pentru cateva dintre visurile inimii mele.
Nu-mi place sa fac ceva doar din obligatie.
Orice copil ma face sa zambesc.
Nu uit chipurile oamenilor si nici lucrurile importante care mi se spun.
Nu pot sa am incredere deplina in oameni decat foarte greu.
Pot sa trec de la o stare la alta foarte repede [asta e ca la Dianna si era neaparat sa o spun; prea tare ne asemanam :)]
Urasc sa fiu luata la misto, urasc ipocrizia si oamenii care ii trateaza cu superioritate pe altii.
Imi plac oamenii care au visuri frumoase si au curajul sa lupte pentru ele si pentru ceea ce iubesc.
Joc teatru foarte rar, de obicei in fata celor prefacuti sau care ma iau de fraiera.
Putini oameni ajung sa ma cunoasca asa cum sunt pe deplin.
Pregatesc lansarea unei reviste impreuna cu niste tineri faini.
Imi place sa dau oamenilor de gandit. [I trust I make myself obscure]
Nu suport sa fiu acuzata de ceva ce nu am facut.
Apreciez oamenii creativi si pe cei care au curaj sa isi sustina punctul de vedere in fata altora, insa intr-un mod inteligent.
As vrea sa cred mai mult.
Ma tem de insecte si de singuratate.
Imi pare rau pentru ca am intarziat cu luarea unor decizii.
Aud o gramada de vorbe
dar
Vad putine fapte.
Nu imi place de mine pentru ca sunt atat de stresata si ma ingrijorez pentru cele mai marunte chestii.
Rar cred ceea ce mi se spune din prima.
Pastrez...o gramada de amintiri.
Nu sunt multumita pe deplin de viata pe care o duc acum.
Sunt confuza din cauza diferentei enorme dintre vorbe/promisiuni si fapte. [am eu ce am cu vorbele si faptele]
Ar trebui sa...ma apuc de licenta :)) Si sa ma trezesc la realitate.
Am nevoie de credinta si un pic mai multa libertate.

si merge mai departe la Razvan si la cine mai vrea :)

This entry was posted on miercuri, martie 11, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

2 comentarii

si eu ar trebui sa fac ceva cu licenta aia :D

in rest, mi-a placut ca stii atatea despre tine, sau crezi ca stii. Ma uit la mine si constat ca nu ma cunosc atat de mult pecat ar trebui, cred ca e o munca si in a-ti da seama cine esti si cum esti.
Numai bine!

:)) greu e cu licenta :D
Da, stiu despre mine destule, desi nu e usor sa le recunosc pe toate...oricum, in fiecare zi invatam lucruri noi despre noi si despre ceilalti. Macar de am lua aminte la ce si cum invatam.
Merci ca mi-ai scris! Mult succes in tot ceea ce faci :)

Trimiteți un comentariu