Despre astazi.  

Posted by: Diana in




Putea fi si ,,Despre Valentine's". Dar mai bine asa. Nu ma astept sa inteleaga multa lume, dar poate nici nu trebuie. Scriu pentru ca mi-a spus un prieten ca asteapta sa citeasca pe blog ceva scris despre ziua de azi. De ce? am intrebat. Raspunsul a fost simplu: Trebuie sa scrii ceva. Ca doar e Valentine's Day. :)
Ok, iata-ma ca scriu. Cu riscul de a-mi ,,sari" multi in cap, spun ca nu prea sunt adepta acestei sarbatori. Cred in iubire, dar nu prea cred in iubirea care se vrea sarbatorita de Valentine's. Stiti ce e ciudat? Faptul ca multi oameni isi amintesc intr-o maniera asa evidenta despre iubire o singura data pe an, adica pe 14 februarie. E ciudat cum toata lumea alearga de prin 12 februarie pana pe 14 inclusiv, infruntand zapada, frigul, vremea rea, apa care intra in cizme si fulgii care se baga in gura si ochi si vantul care te ravaseste si tot ce e rau, pentru a cauta un cadou pentru jumatatea de atunci. De cele mai multe ori, anul urmator goana se repeta, dar jumatatea e alta.
Mi se pare putin ironic si trist. E trist pentru ca toti vorbesc despre iubire astazi...dar ce se intampla cu ea in celelalte sute de zile care mai raman din an? Aproape nimeni nu-si mai aminteste de iubire, nici ca exista, nici ca trebuie sarbatorita sau aratata. Mai arunci cate un ,,Te iubesc" din varful buzelor, ca sa stii ca ai zis si astazi sau saptamana asta sau luna asta si gata. Si mai mi se pare ciudat cum e atat de comerciala si se vorbeste la televizor si la radio si peste tot si se face atata tam-tam. Si se fac casatorii pentru o zi si parca lumea se prosteste tot mai tare.
Si imi imaginez cum un el si o ea destul de tinerei isi cumpara pentru azi inimioare si ciocolata si spun ,,Te iubesc", desi nici nu stiu prea bine cu ce se ,,mananca" iubirea...Si pe de alta parte, imi imaginez un nenea si o tanti, pe care nu-i mai ajuta bine nici vederea, dar e bine, pentru ca el nu se mai uita cate riduri are ea pe fata si nici ea nu se uita daca el a facut burta sau nu si asta pentru ca se privesc cu sufletul. Si mainile sunt batatorite si timpul care a trecut isi lasa amprenta pe pielea si pe chipul lor, dar asta nu impiedica o mangaiere din inima sau doua maini care se tin strans, in timp ce strabat orasul impanzit de pusti si pustoaice care pretind ca stiu ce e iubirea si pe deasupra o mai si sarbatoresc.
Poate par un pic revoltata. Si poate chiar sunt. Dar nu despre asta e vorba acum. Dupa cum am spus, cred in iubire. Cred in iubire si abia astept sa-l iubesc pe el al meu, dar nu pentru cateva luni, ci pentru o viata intreaga. Si abia astept pentru cand o sa iubesc, sa ne sarbatorim iubirea in fiecare zi. Pentru ca nu am nevoie de Valentine's sa ii arat cat inseamna pentru mine...
Inchei aici...spunand ca daca e sa ne iubim si sa aratam asta, hai sa o facem in fiecare zi, nu doar intr-o zi friguroasa de 14 februarie!

This entry was posted on sâmbătă, februarie 14, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

18 comentarii

M-ai exprimat fidel si pe mine, Diana draga, cind ai scris tot ce am citit, dind aprobator din cap. Nu cred ca iubirea trebuie filfiita ca un drapel, fiindca ii ucizi candoarea. Si nu cred nici ca bravada salveaza goliciunea sufleteasca. Poate doar pentru cei care "mai copilaresc" sau "mai golanesc" un pic.
O placere vizita pe la tine, Diana, ca intotdeauna :)
Si multumesc ca ai trecut si tu pe la mine. :))

Iti multumesc Lavinia inca o data pt aprecieri. Mereu e o bucurie cand imi lasi scris un comentariu. Si ma bucur ca gandim la fel in chestiunea aceasta. Nu de alta, dar au fost destui cei care m-au ,,acuzat" ca nu trambitez si sarbatoresc in maniera specifica lumii in care traim ziua de 14 februarie.
Si da, zici tu bine cu bravada si goliciunea sufleteasca. Stii, parca pe masura ce oamenii incearca in mod disperat sa-si afiseze presupusa iubire, cu atat dovedesc ca sunt mai lipsiti de ea. Bine, desigur ca nu in toate cazurile, dar sunt destule si de acest fel.
Iti multumesc inca o data si fie sa traim iubirea asa cum se cuvine >:D<

pai si petrecerea pentru neindragostiti unde e ? :d
si ea poate fi in fiecare zi :d

Diana, lavinia si eu fraternizez cu voi in ceea ce priveste asa zisa zi de 14 februaire sau ce adea dragobete pt ca mult se aude prin popor ca asta defapt ii sarbatoarea romanilor :| din pacatea aceste zile sunt mult prea comercializate si de pe urma acestora nu se urmareste decat profitul sau imitarea dragostei adevarate.
sunt total deacord cu voi, 14 feb ar trebui sarbatorit in fiecare zi, si eu cu printesa mea nu am reusit sa fim de 14 impreuna dar toata sapt pt noi o fost un 14 si cu o sapt inainte si dupa ... 14 ii in fiecare zi:)
Ma bucur ca exista persoane care gandesc ca noi:) sarbatoriti 14 feb in fiecare zi ... si diana jumatatea ta o sa te aprecieze pt ceea ce esti si cum gandesti :D gandesti super fain asta mi-o placaut la tine tot timpul, asa ca go on pana acum doar subecte faine ai postat si sunt sigur ca si de acum inainte :)

as adauga si eu ceva...dac mi-e permis
(in legatura cu 14feb - ziua indragostitilor) ...oamenii traiesc intr-o lume de vis de multe ori, o lume imaginara creata de altii si de propria lor dorinta de a fugi de ceva, sau pentru a infrunta ceva in felul lor(incercand sa se asigure ca si castiga)
...si apoi oameni ajung sa se intrebe: care este pana la urma realitatea?
din nefericire, oamenii prefera uneori ca altii sa contureze viata lor, pentru ca e mai usor decat sa depui efortul necesar in a-ti defini propria viata si propriile relatii specifice si durabile

...si ma limitez la atat

14 FEB. 2009:
-bunicul meu este internat in stare grava
-o prietena este si ea internata cu bebelusul,de 2zile
-o alta prietena isi boteaza fetita
-sora mea are examen
-etc.

Nu e o zi ca toate celelalte?

Da Giuly, asa cum zici. :) Si ea poate fi in fiecare zi. Dar si cei neindragostiti pot sarbatori iubirea pentru o persoana draga [nu neaparat un el sau o ea] in orice zi :)

~~~
Razvan, nu neaparat sarbatoarea in sine limiteaza iubirea. Se descurca oamenii singuri sa-si limiteze propria iubire... Merci pt gandurile frumoase :) Si ma bucur pt tine si printesa ta. Iubiti-va mult! [vorba cuiva :P]

Sam, ai mare dreptate in ceea ce spui. Cand realitatea nu e pe placul nostru, tindem sa ne refugiem intr-o lume a noastra... Uneori e bine si ajuta, alteori nu. Depinde de fiecare in parte. Si totusi, este recomandat sa traim in realitate. Mare greseala ca ii lasam pe altii sa ne construiasca realitatea si viata. Asta ar fi datoria noastra si tot de aici se naste si fericirea sau nefericirea.
Merci ca ai trecut pe aici :)

~~~
nikol, imi pare nespus de rau pt bunicul tau...si pt prietena ta si bebe ei. Domnul sa le dea sanatate si vindecare!
Da...14 este o zi ca toate celelalte. Dar fiecare zi poate fi speciala intr-un fel aparte. :)

hey dia ai mare dreptate! Azi multi isi arat iubirea dar maine uita deja de ea. Ar fi bine ca in fiecare zi sa aratam cat de mult ne iubim nu doar in data de 14 februarie. Si apropo imi place foarte mult cum scri. Si sigurat cand iti vei gasi iubirea te vei bucura de ea in fiecare zi. Sa ai o zi faina!

nu ti`am mai scris demult da ti`am citit postarile de fiecare data cand am avut ocazia`.
so here I go again` pt ca ce ai scris mi`o atras atentia.
gandurile tale is faine.si atata de adevarate...:)
si like Razvan said The Guy. o sa aprecieze foarte mult.:D

anonim2

ziua de 14 feb. nu trebuie criticata ,trebuie doar sarbatorita de cupluri.daca nu aveti cu cine sarbatorii ziua de 14 stati in banca sau urmati in continuare planul zilei..sau rutina in care sunteti.

Cine iubeste nu are nevoie de o data nume in calendar [in cazul acesta 14 februarie] ca sa isi sarbatoreasca iubirea. Totul e prea comercial si superficial. Ma indoiesc ca marea majoritate care sar in apararea acestei zile au nevoie de ea ca sa iubeasca.
Dupa cum am spus, arata-ti la fel de mult iubirea in oricare alta zi, nu doar cand e Valentine's.
Pe de alta parte, Anonim, nu e frumos sa te iei asa de persoanele care se presupune ca ar fi singure. Sa fii singur nu inseamna ca traiesti in rutina sau duci o viata anosta.
Aminteste-ti ca probabil nu te-ai nascut direct cuplat, ci ai fost si singur. Asa ca respecta vietile altora si bucura-te cum trebuie sa relatia pe care o ai.

pt anonimul de la 16:03
...singur? poate vrei sa zici: "cei care nu sunt implicati intr-o relatie amoroasa" ("singur" nu e cuvantul potrivit, avand in vedere ca majoritatea au familie, prieteni, cunostinte - cu care sa-si petreaca timpul, si unii chiar se simt bine sa fie "singuri" uneori)
...rutina?...cu atata diversitate de oameni, locuri si activitati? (destule de cunoscut inca in lumea larga). Singura rutina, care este uneori chiar binevenita, este cea impusa de propria persoana.
- cat despre rutina de care fugi tu in "Valentine's day"... poate n-ar strica sa ni te alaturi, sa te bucuri si tu de libertate in ziua de 14 feb.

tot ce am spus e din pozitia de singur..nu m-am luat de nimeni.si ai inteles gresit,eu nu am zis sa isi aminteasca doar atunci de iubire si doar atunci sa o arate,doar sa o sarbatoreasca daca tot e o zi pt asta.si ai grija sa nu scrii lucruri in plus ,scrie mai clar si nu tot cu acelasi stil de ideii

slab subiectu...se poate si mai bine

puteai sa nu scrii azi despre 14 ,puteai sa scrii peste o sapt ,peste doua si sa spui ca oricand poate fi 14 ,puteai sa scrii in 7august sau oricand..si sa spui azi poate fi 14

Probabil lucrurile pe care le scriu nu vor fi clare pentru toata lumea si nici nu am pretentia asta. Nu scriu nici ambiguu, dovada fiind alte persoane care au inteles destul de bine care e ideea acestui post. Motivele pentru care critic ziua asta [desi ,,critic'' e mult spus] le-am mentionat deja si nu are rost sa ma tot repet.
Anonim [21:53], intotdeauna e loc de mai bine si stiu asta.
Anonim [21:58] ma tem ca nu inteleg care e ideea de fapt sau de ce e problema ca am scris anul trecut in 14 despre ziua de 14.

Scuze ca ma bag da mie imi place 100% ce ai scris , si te rog sa scri in continuare unora le place foarte mult .poate nici nu iti imaginezi. si foarte bine postat despre ziua de azi. sa ai un somn usor. :)

Trimiteți un comentariu