Lecţii  

Posted by: Diana in ,


Încep să înţeleg…nu am nevoie de accesorii şi cosmetice ca să mă simt frumoasă. Nu am nevoie de tupeul altora ca să mă afirm. Nu am nevoie nici de note mari ca să fiu conştientă de ceea ce ştiu. Nu am nevoie de relaţii sau de bani ca să cred că pot reuşi în viaţă.
Nu am nevoie de nimic din ce ar putea să-mi ofere lumea, pentru că am ajuns să nu vreau nimic de-al lumii!
În schimb, vreau credinţă ca să stiu că totul va fi bine. Vreau pasiune ca să pot să trăiesc viaţa. Da, cred din toată inima că viaţa mi-a fost dăruită ca să o trăiesc cu multă pasiune. Vreau bucuria unui copil, dar simţită cu maturitatea unui om trecut cât de cât prin viaţă, conştientă însă că mereu va fi ceva de învăţat. Vreau să am puterea de a spune “NU”, pentru că ştiu că în viaţă, de multe ori să spui “NU” când trebuie poate să fie foarte greu.
Dar mai presus de orice, vreau iubire…vreau iubire ca să iubesc până la capăt!

This entry was posted on vineri, octombrie 24, 2008 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu