Dedicare  

Posted by: Diana

Să mă bucur de Tine
e tot ce-mi doresc;
Trăind Tu în mine
spre Cer să păşesc.

Privirea în Sus
mereu să o ţin,
purtată mereu
doar de harul divin.

Să-mi fii Tu putere
în orice-ncercare -
speranţa din mine
ce nicicând nu moare.

Ispite de vin
sau pofta lumească,
nicicând nu m-abată
de la ţinta cerească.

A Ta mă declar
cu tot ce sunt eu,
căci sunt slujitorul
iar tu Dumnezeu.

This entry was posted on vineri, noiembrie 26, 2010 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

2 comentarii

Sa-nteleg ca e scrisa de tine? Daca e asa,te felicit.
E superba. As vrea sa o spun maine in biserica. Exprima si dorinta inimii mele. :)

Iti multumesc frumos! Da, este scrisa de mine. Cam tot ce e aici este. :)
Poti sa o spui oricand doresti :)
[ma simt onorata]
Domnul sa fie cu tine!

Trimiteți un comentariu