rugăciune  

Posted by: Diana in

Nu sunt mereu senină, pentru că în mine îşi duc traiul umbre şi lumini deopotrivă. În zilele umbroase, mă simt întunecată şi asta mă întristează, pentru că niciodată nu mi-a plăcut întunecimea şi cu atât mai puţin întunecimea din mine.
Dar tristeţea nu-şi are rostul, aşa că decât să mă întristez din cauza umbrelor, mai bine mă bucur, pentru că ştiu că lumina e-n apropierea lor. Lumina e aici, în mine şi cumva îmi inundă sufletul şi trăirea când mă aştept mai puţin.

Lasă, Te rog, lumina şi seninul Tău, pe umbra sufletului meu.

This entry was posted on luni, iunie 21, 2010 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

2 comentarii

ascult-o Tata, pentru ca stiu ca are pret in ochii Tai

:) Amin!
asculta Isuse drag orice rugaciuni nascute din inimile care Te cauta

Trimiteți un comentariu